Måndag

Jag vet inte vad det är med mej men jag är fortfarande lika virrig som jag var för nån vecka sen...

Aja nu är jag här i alla fall!! Huset är tyst,, barnen sover så gott i sina sängar och pappa Fredrik är ute på äventyr!!

Igår städade jag bilen både utvändigt och invändigt!! Idag har jag klippt gräset,, det ni.. jag kan om jag bara vill ;-) Får ju passa på att vara ute nu när det är sol och härliga dagar!!

Gula plommon har vi i trädgården,, såå mummisgt!!

Idag har grabbarna lekt med kompisar,, som mest var det 9 barn här hemma :-) Men kul har de haft!! De håller på och bygger på sin koja,, riktiga snickare hela bunten,, i alla fall de som är uppvuxna på den här gatan!!

Nu ska jag läsa kurs-pm för en av kurserna som drar i gång nästa vecka.. snart så är det skolbänken som gäller igen,, jag lovar er som jobbar... att jobba är rena semestern jämfört med att plugga.. enligt mej i alla fall!! Men jag tycker att det är kul att plugga,, tycker det är kul att jobba oxå men det är ju bra att man kan kombinera det lite!!


Kramz :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag gillar plommon,så du vet det om du har för mycket:-)



Jag tror dig att det är jobbigare att läsa,jag skulle inte vilja byta med dig men så trivs jag på mitt jobb och skönt med lön.



Kram

2009-08-24 @ 21:35:30
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com
Postat av: ylvisen

"attans vad du jobbar" var menat till detta inlägg och inte till män som hatar kvinnor, jag är visst lika virrig som du! :)

2009-08-24 @ 22:06:56
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Sthlm-Malin

Jag har ett supergott och jättelätt recept på plommonpaj (Verisen har t.o.m gjort det själv med sina kompisar). Mailar över det i kväll :-)



I dag började skolan och vi har varit på "Allsång på Odenslunda", mycket trevlig tillställning där alla fröknar hade klätt ut sig till olika artister (en hade klätt ut sig till ett fans som sprang upp på scenen när "Alexander Rybak" uppträdde och fick ledas ner av "säkerhetspersonal".) Det var en rolig och trevlig show och alla bjöd verkligen på sig själva, och självklart sjöng vi alla "Odenslunda skola, låt oss besjunga dig nu,,," (Stockholm i mitt hjärta,,,) ha ha. Kul start på ett nytt läsår! :-)



Kram på dig!

2009-08-25 @ 18:44:25
Postat av: Patricia

Ringde dig igår. Vi behövde vik, men jag får försöka en annan gång igen =) Kramar

2009-08-26 @ 06:34:52
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Ja, när man läser så är man aldrig ledig. Man är i skolan på dagarna och man pluggar på kvällarna och helgerna och har hela tiden den där oron i kroppen om att inte hinna och kunna.

När man jobbar så går man till jobbet och sen när man jobbat klart är man LEDIG och kan koppla av. :)

Jag tycker bättre om att jobba, men nu saknar jag att plugga :)



Kram C

2009-08-26 @ 11:08:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0