Mitt i veckan

Idag har jag varit trött.. jobbigt det är.. man ska ju va utvilad efter sommaren men nää rakt in i verkligheten och stressen kommer redan krypande och ja jag vet att det är för att jag ska ha hundra procent koll och ordning på allt men that´s me lixom :-) Har vart skönt med sol idag i alla fall!!

Barnen har lekt med kompisar idag.. Jacob hängde med Erik och Axel hem och jag hade Gabriel,, Filip,, Åke och Gustav här!!

Jag och barnen bjöd hem hos till Tuva-Li och hennes familj på kvällsmat,, kul med lite sällskap!

Idag hade Jacob sin första läxa!! Tänk er en egen läxbok,, det riktigt lyser i ögonen på honom :-) Vi var och köpte bänkpapper oxå,, med monstertrucks på :-) Lyckan är total!!



Nu är snart batteriet i datorn slut vilket betyder att jag ska sova!! God natt å Kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det där papperet har vi oxå och tänk om de alltid kunde tycka att läxor är kul...fniss...

Vi va oxå ute i solen igår, typ hela dagen sprang jag där ute eller låg och sola och det var SÅ skönt.VILL HA MER tack!

Ha kul ikväll nu då.

Kram

2009-08-21 @ 13:53:10
URL: http://malinesdag.blogspot.com
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

En läxbok visar att man är stor!:.))



Tack för din stödjande kommentar också!:.)

2009-08-22 @ 00:25:01
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0