Mys

Sista lördagen i augusti 2009,, har bestått av promenad,, se på Jacobs fotbolls träning,, besöka öppen gård på ulvhults (lukta mindre gott, barnen höll på att spy så vi kom överens om att de inte ska bli ihop med nån tjej som är bonde eller bor på bondgård när de blir stora),, Nu är Jacob är på kalas,, jag och småttingarna har köpt lördags godis,, nu ska jag softa i soffan... Längtar tills vi ska äta kvällsmat.. tacos.. mumms!! Blir en lugn och skön hemmakväll med bara familjen... mys mys mys :-)

Fått reda på min vfu-plats inför hösten,, blir till att åka bil nån mil men det blir säkert himla bra :-)

Håå jag vill verkligen klippa mej och färga/slingra håret.. men jag är ju aldrig ute i så god tid utan kommer ju på att jag vill göra det nuuuu... jag vill inte boka en tid om tre månader men nu veckan som kommer ska jag boka en tid och innan dess får jag nöja mej med att klippa topparna!

Idag när man köpte aftonbladet (som jag egentligen inte tycker om men gratis är gott) fick man med en dvd-film med svenska hjärtan.. hi hi det kommer jag ihåg,, lite nostalgi allt!

 ---k r a m---

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan ta topparna om du vill :)

2009-08-29 @ 16:34:43
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en fin lördag :) Jag ska jobba igen jag snark



Kram C

2009-08-29 @ 17:32:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Emilia

Hej gumman!!

Hihi, luktade det såå illa på landet? :)



Det är typiskt det där med håret... vips så blir man bara så trött på det o vill klippa o färga o grejja... Ska bli spännande o se hur det ser ut sen när det blir gjort :)



Jag har färgat mitt hår idag... har inte bestämt mig för om jag är nöjd än... haha. Får känna efter lite imorgon o så färga om det då om det inte känns bra ;) hehe... inte lätt!



Hoppas ni har haft en mysig dag/kväll!!

Stor kram!



2009-08-30 @ 00:22:22
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Elin Magnusson

Jag å Andreas kollade på svenska hjärtan igår... hmm har för mig att jag tyckte det var jätte bra när serien gick, men när vi såg den i går kan jag inte förstå vad som var bra. Andreas somnade och jag med nästan. Vi ska kolla ett avsnitt till idag å se om det blir bättre, annars lägger vi nog ner det. Ha en bra söndag

2009-08-30 @ 09:32:09
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ha ha... jag är likadan... kommer liksom på att NU måste jag klippa mig och då handlar det inte om att få det gjort de närmsta dagarna... nej, helst skulle det varit gjort igår:.))

2009-08-30 @ 14:13:20
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Maria Hovbjer

Haha...man vänjer sig av att bo på landet;) Då kan ni inte komma o hälsa på mig då...:( Kram

2009-08-31 @ 17:53:33
Postat av: marica

Maria: Joo vi kan komma ändå, vi behöver ju inte va inne hos djuren :-)

2009-09-01 @ 10:44:32
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0