Skön söndag

Idag fyller min svärmor år så vi har varit där och ätit jättegod mat!! Kycklinggryta och potatis,, mumms!!

Jacobs fritids är stängt imorgon så han sover hos farmor i natt :-) Imorgon börjar verkligheten igen,, jag fattar inte vart den här sommaren har tagit vägen. . . .

Vad har mer hänt idag då.. jo jag är ju i röjartagen så jag har fixat och donat och röjt i lådor och sånt!!
 
Nu ska jag och min sambo mysa.. om han bara kan slita sig från sitt arbete utomhus <3

Se hela bildenJa det var väl allt för idag de.. har ont i huvudet så jag orkar inte skriva så mycket mer... ..Kram..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Japp nu går vi mot mörkare tråkiga tider men lite mysigt är det allt,jag trivs att bo i ett land med flera årstider,skulle inte vara kul med sol och värme jämt.



Kram

2009-08-16 @ 21:58:37
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com
Postat av: Mlain

Oj du kan få fortsätta komma in och röjja i huset över gatan oxå när du ändå är igång då.

Här ska börja röjas och slängas i barnens rum idag...pust,blir nog en del jobb med det skulle jag tro...fniss...

MEN skönt när det är gjort sedan!

Här börjar ox¨å vardagen nu även om jag har semester en vecka till men det är ju dax för skola och allt sånt där så dax att komma i säng i tid nu igen.

Kram

2009-08-17 @ 09:44:58
URL: http://malinesdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0