Uppdatering

Dåligt uppdatering på bloggen men det har varit fullt upp några dagar  :-)

Torsdag: Jobba och sen kom ju min älskling hem så då fanns inte tid för att blogga,, mys mys mys!!

Fredag: Skulle varit ledig men istället fick jag jobba på mitt nygamla jobb :-) Var på fritids där jag jobba innan jag blev mamma!! Var allt lite pirrigt när jag skulle gå dit men med samma personal så kändes det som att det var igår jag var där :-) Även fast det faktiskt var SJU år sedan sist!! Åren går!!    Jag har verkligen haft lyckan att jobba på ställen som är så himla bra!!

Efter jobbet hämta jag min Emilia,, blev till att göra sig iordning.. Kvällen tillbringades hos Ulrik med en del av klassen,, TACK Ulrik och alla brudarna som var där för en väldigt lyckad kväll!! God mat och mycket skratt!!! Min pappa var så snäll att han kom och hämtade mej och Emilia,, TACK TACK för det pappa!!

Lördag: Promenad,, fotbollsträning besök av Sofia,, Linus och Emil,, storstädning av huset.. jag tänkte att jag skulle storstäda badrummet uppe men det blev visst hela huset,, så det kan bli ;-) Nu ska jag läsa ikapp lite bloggar som jag ju inte heller hunnit senaste dagarna!

Sänder en extra KRAM till min vän Malin L som ska hålla tal på sin kompis bröllop idag!! Det kommer gå så bra vännen!!

 

KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja det var jättetrevligt idag :)



Åh vad glad jag blir, du är bäst i hela världen <3

KRAM

2009-08-22 @ 22:41:14
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Maddo

Har du givit Malin massor av tips nu? :P

2009-08-23 @ 11:07:24
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: marica

Japp Maddo lite tips har jag allt gett till malin :-) kul när man kan bidra med något som man lärt sig :-)

2009-08-23 @ 14:41:24
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Sthlm-Malin

Klart det gick bra, talet alltså, men fattades annat efter att du hade lagt din varma hand på det ;-) supertack för att du tog dig tid, och som jag skrev till dig; framför allt för att du vågade vara ärlig! Talet var mycket uppskattat och alla grät vi en liten skvätt, mest jag och bruden men även de som inte känner mig så väl kom fram efteråt och sa att de hade blivit mycket rörda och att det var ett mycket fint tal.



Mailar i kväll och berättar alla detaljer!

Kram karm!



2009-08-23 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0