Årskrönika 2009 text

Januari
Många kalas och 3oårsfest för Johan D 


Februari
Vi började renovera badrummet…
Grabbarnas favorit; Polly föddes!!

Mars
Vi hade besök av våra vänner från Stockholm. Strax efter att de gått utanför dörren spydde barnen.. maginfluensan flyttade in men vi hade inte smittat våra gäster! Tur!

April
Pappa har varit brandman i ett år men det är fortfarande lika spännande att besöka stationen

Maj
Vi passar på att bada inomhus i Tidaholm innan det blir sommar
Polly döps
Fredrik och jag har varit ihop i 8 år <3

Juni
Gabriel fyller 4 år
Jacob får sitt första riktiga skolsommarlov!!!
Älskade Farfar lämnar oss

Juli
Begravning av svärfar
Jag och tjejkompisarna är på Ulrik och Saras bröllop
Vi är på herr och fru Krafts bröllop
Vi semestrar i Halmstad med familjen Lindström

Augusti
Vi åker till Jönköping med hela familjen Smedberg
Semestern är slut och skolan börjar igen

September
Årliga rallyt på Kinnekulle

Oktober
Gabriel får sina glasögon

November
Lego byggs det massor av grabbarna

December
Jacob fyller sju år och Filip fyller tre år
Vi fick en vit och underbar jul
Jag fick fruktansvärd huvudvärk som inte vill ge med sig

Jag är kass på det här med bilder.. hade gjort det så bra men det ville inte funka som jag ville... grr!

Men det här var kortfattat vad vi gjort under året!


Kommentarer
Postat av: Maddo

Du har hunnit med mycket! Nu hoppas vi att nästa år blir superbra! Tack för alla dina kommentarer! <3

2010-01-01 @ 20:57:56
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0