(¯`°•.¸ ღ ♥ Gott Nytt År ♥ ღ ¸.•°´¯)

Grattis till Axel som fyller fyra år idag :) Hurra Hurra Hurra!!


(¯`°•.¸ ღ ♥ Gott Nytt År ♥ ღ ¸.•°´¯)

Nu tar vi det lite lugnt innan vi ska ut på nyårsfirande hos familjen Bädicker,, ska bli så trevligt!! Jag är inte van vid att gå och sätta mig vid dukat bord utan brukar vara den som fixar, ordnar och donar så den här dagen har varit annorlunda! Jag har bara tagit det lugnt, varit ute och gått, solat och fixat några små ärenden! Kristin hon skämmer bort mig men jag är väldigt tacksam och lycklig över att jag har funnit henne som vän!

Grabbarna har åkt skridskor i trädgården.. pappan i den här familjen brinner för sina barn och han gör verkligen allt för dem och i det ingår en egen skridskobana i trädgården :) Det är jättefin och bra is så det är perfekt för grabbarna!!


(¯`°•.¸ ღ ♥ Gott Nytt År ♥ ღ ¸.•°´¯)

Kommentarer
Postat av: Emma Berg

Gott Nytt År!

Vi ses väl här i cyberspace nästa år med:-)

Kram Emma

2009-12-31 @ 15:21:48
URL: http://fembarnsmamman-emma.blogspot.com
Postat av: Kristin

Du är så goa. Nu är allt klar för en lugn och mysig kväll på landet. Ingen stress, bara mys. Vi ses snart. Kramar

2009-12-31 @ 17:38:59
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Tack söta du för att du firar min son på din blogg :) och för det fina grattis-sms:et!

Kramis!

2010-01-01 @ 19:29:00
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0