Utmaning om 2009

Årets bedrift: Har fixat ytterligare ett år på högskolan

Årets bittra: Att min svärfar gick bort
Årets bästa semester: Blev inte så mycket semester i åt men husvagnen i Halmstad var bra

Årets nytillskott:
Grabbarnas favorit Polly,, Johan & Sofias Emil och Martin och Pernillas Elvis

Årets förlust:
Även här svärfar

Årets vuxenpoäng: Hm har varken börjat dricka kaffe eller vin ;)
Årets fysiska förändring: Har gått åt fel håll... bättring nästa år!

Årets läsupplevelse: Fyrvaktaren med Camilla Läckberg

Årets teve-besatthet: Andra Avenyn
Årets projekt och nyårslöfte: Skolan.. Har inga nyårslöften

Årets insikt:
Man borde uppskatta det man har mer och visa det!


Hittade utmaningen hos min Emilia :) Nu utmanar jag mina läsare!!!

Snart är 2009 slut och man får ladda med nya tag för 2010. . . . :)

Kommentarer
Postat av: Maddo

*Årets bedrift:* Att klara mig utan pengar under sommaren och hösten i syfte att lära känna mig själv.



*Årets bittra:* Blev bestulen på min kamera och min dator krachade samtidigt som jag just fått en djup depression.



*Årets nytillskott:* Hmm.. Räknas lyan?



*Årets förlust:* Mina bilder från festen som inte kunde räddas från datorn som krachade.. :'(



*Årets vuxenpoäng:* Jag vägrar bli vuxen!!



*Årets fysiska förändring:* Jag har börjat träna!!!



*Årets läsupplevelse:* Skadad (cathy någonting tror jag skrivit den)



*Årets teve-besatthet:* Inlåst



*Årets insikt:* Jag kan allt men jag ska fokusera på det jag vill. På så sätt blir jag uppskattad av vänner och uppskattar mina vänner mer!

2009-12-30 @ 23:55:28
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Malin

Gott nytt år kära grannar!!

Hoppas det blir ett mycket bra år för er som kommer!

Kram Malin

2009-12-31 @ 13:25:59
URL: http://malinesdag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0