Tack

Onsdagen är snart över.. jag längtar efter min säng!! Känner som många i min klass en inre stress, är väldigt mycket i skolan just nu,, jag går ju väldigt in för det i början så jag ligger bra till men nu känner jag mej lite avdankad.. har en del att skriva på men nu är klockan redan över 20 och jag känner att hjärnan är ju inte riktigt med.. Ska läsa in mej på frågorna till litteratursemenariet vi har imorgon och så ska jag processlogga lite med, det får räcka för idag känns det som..

Idag har jag hört tre stycken som läser min blogg som jag inte hade en aning om,, me like :-) Tror jag i alla fall att jag gillar.. allså folk vet ju väldigt mycket om mej och min familj på både gott och ont men jag bjuder på det,, vi är en väldigt mysig familj <3 Och jag är väldigt snäll även om någon nu missförstår hur jag menar och tolkar saker och ting på sitt sätt men idag har jag verkligen fått respons på att det borde inte gått och missuppfatta mej så härromdagen,, tack mina kära klasskamrater för att ni är så insatta i min blogg och mitt liv och står på min sida, det värmer! För jag vill verkligen ingen något illa och det vet de som känner mej!!

Min käre sambo har börjat tänka lite åt mej och vet ju att jag är väldigt impulsiv i mitt skrivande så han brukar hejda mej och säga: det där behöver du ju inte skriva om i bloggen nu... he he... tur att jag har honom :-)

Nu lite plugg innan förberedelse för morgondagen och sen zzzzzz sova.. min säng är himla skön den! Föresten inatt vakna Filip så jag gick upp till honom.. han stod upp i sängen och hade slängt ut nappara i vanlig ordning, jag gav honom dom och tänket ta med honom ner men han la sig snällt ner och somna om... Det hade jag ju glömt imorse.. så jag trodde att han sov hos oss så när jag duschar gick jag in i hans rum och drog upp rullgardinen men då låg ju han i sin säng och sussa så gott... lille busebäs.. så jag fick snällt smyga ut igen men fem minuter efter hörde jag en napp, två nappar.. han hade vaknat! Trollunge eller tokmamma kanske ;-)

Skulle inte bli ett så långt inlägg men det är ju inte min starka sida att skriva kort.. that´s me..

,,KRAM,,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Klart vi står på din sida vännen!! Känner man dig så kan man inte undgå att se att du är en av de snällaste människan som finns <3 KRAM

2009-02-25 @ 21:39:54
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Tesstamente

Det är bra att ha en som cencurerar åt en på sidan:-)

2009-02-25 @ 22:12:30
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0