Dagens aktiviteter

Måste ju blogga lite innan det är dax att sova,, he he,, Har vart i skolan idag,, praktiska övningar,, var helt okej!
Har även hunnit luncha med Anna, shoppa lite med Anna & Mio,, till mamma en sväng och plugga,, shoppa lite på Lindex.. och sen hem till min Malin,, bara Marica & Malin mys :-) Scones, thé, fruktsallad,, mumms! Var så skönt att få prata av sig lite.. har känts som en sådär dag idag,, känns som jag har en klump inom mej som jag inte vet vad det är.. jobbigt.. men det blir bra nån dag!

Imorgon är det skola hela långa dagen och direkt efter på gympa med Gabben <3

Nää nu måste jag plocka fram lite kläder och så....  och så ska jag gå och snosa på mina grabbar som sussar gott i sina sängar!!

Sov så gott!! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är lite sen på att gå in å läsa här, tar flera dagars läsning på en gång! =)

Ville bara säga att du alltid är välkommen hit på Malin och Marica-mys =) Finns alltid för dig och lyssnar såå gärna. Det vet du!

Kramkram i massor!

Mkt snygg design på sidan förresten, bra jobbat Ida!

2009-02-01 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0