Dunk dunk

Blev inget inlägg igår em eller kväll,, först var jag i skolan o sen jobba jag,, trots att jag hade världens huvudvärk.. har haft det i några dagar men igår var det värre än värst.. hemskt! Det bara dunka i hela huvudet och jag var helt kallsvettig... väl hemma hade min kille glömt köpa huvudvärkstabletter men när han såg mej tog det typ tre sekunder så var han på apoteket,, så väl syntes det att jag hade sååå ont... Dess värre skulle han åka iväg på kurs och jag kände bara att shit det här går inte.. Han ringde min mamma som slängde sig i bilen och kom hit,, Jacob och Gabriel fick stanna hos sina kompisar tills mamma kom ((TACK Pernilla!!!) och Filip fick snällt sitta i soffan och äta en klubba (mot mina principer men ibland måste man..) och titta på Emil... När mamma kom massera hon mitt huvude och tog hand om mej (Underbara mamma!) och barnen! Till slut blev det i alla fall bättre.. Barnen var såå lugna och gulliga,, de klappa på mej,, pussa på mej,, Jacob hämta vatten och gud vet allt! Sötnosar!! När barnen somnat vilket de gjorde plätt lätt låg jag i soffan och kolla på tv,, mamma la på nåt kallt på pannan.. sen somna jag! Det var så skönt att sova och höra mamma och Fredrik prata i bakgrunden, jag har ingen aning om vad dom prata om men bara att höra deras röster gjorde mej lugn! Det var länge sen jag sov så gott som jag gjorde inatt...  Mamma sov över så hon har precis åkt hem!

Jag ska vila lite nu och sen måste måste måste jag faktiskt plugga lite...

//Kram från mej//

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Stackare, tur att vi har mamma :) Ta hand om dig systeryster! Kramkram

2009-01-30 @ 10:14:37
Postat av: Lillebror

Det är såklart tur att du har Fredrik och barnen också :) Hälsa!

2009-01-30 @ 10:16:05
Postat av: Marica

Tack, du är söt du!

2009-01-30 @ 12:48:56
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Marica

Du är söt du :-)

2009-01-30 @ 13:51:42
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0