sista söndagen i januari

Dålig uppdatering idag... har haft fullt upp ;-)

Jag o småttingarna har vart på hem o hobby o köpt nya gardiner, sängkläder och kudde till Gabriel som har fått sin nya säng!! Temat i rummet blir FOTBOLL!! Min svärmor brukar sy mina gardiner men hon hinner inte i veckan så vi får väl se om jag orkar vänta eller om mamma eller farmor ska få den stora äran ;-) När jag gör något vill jag ha det klart NU!

Rummet i källaren är klart och det blev såå bra!! Jättenöjd verkligen!! Vi har inte möblerat det än eftersom Fredrik idag börjat med toaletten... så det blir ändå så rörigt och dant i hela huset så jag vill göra ordning allt när det är helt klart,,,
Jag ska visa kort sen när allt är färdigt och möblerat!!

Vi har även hunnit med kalas idag :-) Emil o Linnea (barnens kusiner) fyller 9 år imorgon men firades idag! Emil fick en Nike t-shirt av oss och Linnéa scrap booking greyer och ett halsband!

Nu ska jag plocka fram kläder inför imorgon och städa lite på barnens rum så ska det få gå å sova.. Jag ska försöka läsa lite sen för jag har inte hunnit det tidigare idag!

Trevlig söndag kväll,, kram,,


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas att man får se en bild på "fotbollsrummet" sedan! : )

2009-01-25 @ 20:25:24
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Ja jag vill oxå se rum! :o)

2009-01-26 @ 11:37:09
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: Anna Rath

Mysig blogg! Kolla gärna in min :)!

2009-01-26 @ 11:39:47
URL: http://rath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0