Vardag på semestern

Var ute och gick förut.. är så skönt att gå och tänka och fundera.. jag vet att jag lägger alldeles för mycket energi på sånt som jag inte borde till exempel människor.. det finns människor som jag inte förstår mej på.. har inte hänt nåt speciellt men vissa saker bara ploppar upp och så tänker jag massor på det..

Nåja.. idag blir det pannkakor till lunch och i min familj betyder det att pappan lagar lunchen :-) Så jag sitter här och bloggar under tiden :-)

Blev förresten godkänd i kursen att tala.. sommarkursen som jag läste.. jag trodde inte att jag inte skulle bli godkänd men skönt att kunna lägga ytterligare 7.5 hp åt sidan :-) och mamma,, man kunde bara bli underkänd eller godkänd ;-)
Tidigare betyg när jag ringt mamma och sagt att jag blev godkänd i den kursen så har hon sagt jaha.. det var ju bra men ändå har hon inte låtit riktigt nöjd.. men när jag berättat att man kan bara få godkänd eller underkänd så har hon ju såklart tyckt att det är såå bra :-)

Har lite planer för vad jag vill göra i veckan och nästa vecka.. träffa Emilia,, träffa mamma och pappa och farmor,, träffa svärmor,, träffa Jessica och barnen,, träffa Lena och Tuva,, träffa Carro,, åka till mini zoo med Sofia och Linus,, plocka blåbär och mycket annat... och så sitter jag här.. he he.. får väl plocka ur tvättmaskinen och sätta mej vid dukat bord!!


 mumms...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vad skönt med godkänt, du är så duktig vännen <3

2009-07-27 @ 18:32:33
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Sthlm Malin

Menar du K där eller? ;-)för honom förstår jag mig inte heller på i mellan åt ;-)



Nä, seriöst så förstår jag nog vad du menar, jag är själv lika dan, lägger ner alldeles för mycket energi på att tänka på saker som jag inte borde. Borde lägga energin på positiva saker i stället, som jag har blivit bättre på att göra med åren (så allt är inte negativt med att bli äldre ;-))



Jag hoppas vi får chans att ses en sväng imorgon innan jag åker hemåt.



Kram kram!

2009-07-27 @ 19:07:36
Postat av: marica

Malin:

He he nää inte han jag tänkte på.. killar är som de är det är lixom inget man kan göra nåt åt ;-) jag tänkte på några som är av samma kön som du och jag.. he he.. vi får ta det nån dag!

Jag hoppas att vi ses imorgon!!!!



KRAM!!

2009-07-27 @ 20:16:25
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: ylvisen

GRATTIS, va skönt!

2009-07-28 @ 20:34:29
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0