Härlig helg

Midsommardagen.. det var segt på dagen så det var en lugn dag.. På eftermiddagen gick jag och småttingarna till Jessica,, Lucas och Ebba.. kul när man kan ses en liten stund sådär bara.. lite spontant! Tack för en trevlig pratstund :-)

På kvällen var det pizza tajm med Lena, Anders och Tuva-Li och så kom Martin och Ida oxå :-) Kvällen blev riktigt trevlig och lyckad!! Tack Tack Tack för sällskapet :-) Martin och Ida stannade kvar så vi kolla på nya Wallander.. den var bra!!

Ja idag är det söndag. . . Lugn dag idag me :-) Jag och grabbarna tvätta bilen förut,, blev så fin så :-) och så har vi kokat rabarberkräm.. mumms!! Sen gick vi upp till Lena och Anders och Tuva-Li och fikade.. mys!! Nu är det grillning spm gäller.. jag bara ÄLSKAR sådana här dagar!!

Har ångest över att jag inte legat prick stilla i solstolen idag men jag har ju fått massa annat gjort!

**Kram**


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter härligt!

2009-06-22 @ 22:07:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0