Ledigt

Nu är det ledigt några dagar.. midsommar ju :-) Regnet har öst ner idag men nu skiner faktiskt solen,,, hoppas på uppehåll imorgon i alla fall!!

Idag har vi argumenterat på sommarkursen,, gick finfint! Jag tycker att jag är nervös men det tycker inte läraren syns, han tycker att jag utstrålar självsäkerhet!! Det tar jag som positivt beröm ;-) 

Idag ska jag göra absolut ingenting tror jag.. händer ju ibland att jag tänker det och så gör jag massa saker men jag känner faktiskt för att bara vara. . . Om en stund kommer min käre sambo hem <3 Veckan har gått fort men skönt att han kommer hem.. längtar ju <3 

Hur ska ni fira midsommar då mina kära läsare???

Vi ska vara här hemma med Jessica, Martin, Sofia och Johan och alla barnen såklart!! Ska bli mysigt!!



;;Kram;; 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja nu skiner ju solen,hoppas det håller i sig! Jag ska ju som sagt fira med er men jag ska ta det lugnare än förra året,det lovar jag!



Puss!

2009-06-18 @ 17:33:40
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com
Postat av: marica

Jessica: Okej lite lugnare än förra året är väl att föredra men lagom är ju bäst :-)

Ses imorgon vännen, KramKram!

2009-06-18 @ 19:52:41
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Du kan ju inte skriva positivt beröm. Du får skriva positiv kritik förstår du väl :D kram kram

2009-06-18 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0