Dagarna

Förmiddagarna går åt till att analysera ett tal,, jag känner mej inte motiverad så det är nog därför det går segt,, men tills på fredag ska jag vara klar och sen ska jag och barnen ha sommarlov!

Dagarna rullar på trots att man är mitt i sorgen.. det kommer stunder då allt väller över en och det känns tungt.. men någonstans inom sig har man inre krafter som man får plocka fram..

På eftermiddagarna är jag och barnen på hjobadet.. det går alltid lättare när man skingrar tankarna lite,, allså man är ju ledsen hela tiden och det är tungt inom en även fast det inte kommer tårar..

Nu ikväll har jag och Jessica vart ute och gått,, hon messa och fråga och då är det så mycket lättare att komma ut.. var skönt att få gå bort några kalorier och få prata av sig både om sorgen och glädjen som livet bjuder på!!

Nu ska jag krama kudden.. varmt varmt varmt men jag klagar inte för sommaren och värmen är verkligen det bästa jag vet!!

**ta hand om varandra** kram**
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0