Studiebesök

Måndagen har gått i pluggandets tecken... Har läst kompendier som vi ska ha nästa vecka,, några var på engelska så det har tagit sin tid.. vet ju inte ens vad alla ord betyder på svenska så hur ska jag då veta vad det betyder på engelska.. men nu är det gjort, känner mej nöjd över mej själv :-)

Nu ska jag iväg på studiebesök med personalen på min VFU,, vi ska till ett museum i Stenstorp och få lite utbildning i matte tror jag det är.. Ska bli trevligt att träffa alla igen!!

Snart är det april,, vår och min månad då jag fyller år,, jag ääälskar att fylla år.. eller jag älskar att få paket men jag vill inte bli äldre... Går ju tyvärr inte göra så mycket åt det!

Hej Hopp & Kram!


Kommentarer
Postat av: Malin Lindström

Själv ser jag fram emot söndag då jag fyller ;-) och åker till Teneriffa! Yippie!!!

Min önskelista är ganska kort, ett kakfat i tre våningar och Leilas "A piece of cake" som jag lånat av en kompis och som är helt underbar för en fika-älskande mamma som jag :-) barnen älskar hennes chocolate cup cakes hon har recept på helt fantastiska tårtor som inte alls är svåra att göra!!! Så med andra ord kommer vi nog vara lagom runda till sommaren ;-)

Hörs och ses snart!!!

Kram!

2009-03-31 @ 09:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0