Salig blandning

Idag har jag vart i skolan,, Karro var där med sin lille bäse :-) Såååå söt!!! Efter skolan blev det thai house lunch med ett gäng tjejer från skolan,, mycket trevligt!! Sedan åkte jag och min fina Emilia hem till henne för att gå i genom uppsatsen vi ska opponera på... det är svårt det där tycker jag.. man vet inte riktigt vad man ska fråga för bra och utvecklande frågor men nåja det löser sig!! 

På vägen hem sväbgde jag in till min underbara Malin och Polly.. håå mysigt att få mysa lite.. hon börjar bli så stor nu och mer med, det är roligt.. ja Polly allså ;-) Strax innan jag skulle åka kom Linus hem så det var trevligt att få träffa honom en sväng oxå!

Väl här hemma har jag inte hunnit så mycket mer än att pussa och krama massor på barnen och sövt dom... jag råkade visst somna hos Gabriel.. det är ju sååå skönt,, man är superduper trött och så somnar man... mmmmm underbart... det värsta är ju att nu kommer det bli svårare att somna..  

Nää nu kallar nog min sköna säng tror jag.. min kära sambo han greyar för fullt i garaget... tänk snart snart snart ((ja kanske om ett två eller tre år allså...)) kan vi gifta oss :-) :-) :-)

Natti o Kraaaam




Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte varit här idag eller?

2009-05-28 @ 21:28:18
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Sus i dus

Hallå



Tack för din kommentar!

Jag höll inte på hitta hit för den var en annan adress länkad i kommentaren hos mig! ;o)



Självklart så får du länka!



Kram Sus

2009-05-28 @ 22:20:54
URL: http://sus68.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0