:)

10 favoriter
Färg: Blå
Mat: Tacos
Band:
Film: Flickan som lekte med elden
Bok:
Sport: Handboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Dryck: Cola
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället
Humör: Trött
Smak: Hm,, skumtomte
Kläder: Mysbrallor och rosa linne
Bakgrund: Svensk
Nagellack: Inget
Tid: 21:11
Omgivning: Min sambo
Irritationsobjekt: Att en del människor tycker att de har rättigheter som andra inte har

8 första
Bästa vän: "Calin"
Skolan: Norrmalmskolan
Husdjur: Kanin
Piercing: Öronen
Förälskelse: Jocke
Musik: NKOTB :)
Bil: Har aldrig ägt en egen bil
Kyss: Peter

7 senaste
Cigarett: Röker INTE
Mat: Potatisbullar
Dryck: Juice
Biltur: Från skolan 
Kyss: Ojj...
Spelad låt: Winnerbäck
Tv-program: Grey´s

6 har du någonsin
Dejtat en av dina vänner: Ja 
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja när jag var liten
Varit med på tv: Nej
Kysst någon du inte känner: Nej

5 nej tack
Kläder: Skinnbyxor
Mat: Palt
Musik: Hårdrock
Dryck: Vin
Resefordon: Båt

4 saker du gjorde igår kväll
Du gjorde igår kväll: Titta på tv
Du hörde: Tv:n
Du såg: andra avenyn
Du lärde dej: vet inte

3 personer
Du kan berätta allt för: Fredrik, mamma, Emilia,
Du tycker om: Mina tre barn
Du inte gillar: Nämner inte namn

2 val
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Våren

1 önskan
Att julen ska bli bra
------------------------------------------------------------------------------------------


Hitta listan hos en klasskompis :)


Kommentarer
Postat av: Thina

Hmm ja den här listan tåls att tänkas på lite, kanske jag ska försöka mig på den :)

Men nej tack till hårdrock? :D hihi. Själv är jag verkligen metalbrud men jag sjunger mycket mer så tar in lite annat också :)

Ja, ett sött kort från sin mamma är inte fel!

2009-11-26 @ 00:14:25
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Maddo

Vad söt du är gumman! Just nu vill jag inte tänka på julen faktiskt. Tar dagen som den kommer, menjag skulle definitivt vela hälsa på dig nån gång!! :) Kramar

2009-11-26 @ 14:30:57
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Vivi

Ohhh lista.... hrm... får man kopiera kanske ?? älskar listor :) skriver naturligtvis att jag stulit den ifrån dig i så fall :)

2009-11-26 @ 14:47:20
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: marica

SJÄLVKLART får man kopiera listan! Skriv gärna att du hitta den hos mej :)

2009-11-26 @ 16:05:46
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0