Julshopping

Visst låter det mysigt??? Gå i affärer och se allt hysteriskt folk och man själv är lika hysterisk... Så mysigt hade jag och min älskling det igår. . . fast vi julshoppa på nätet i lugn och ro :) Men jag är inte riktigt klar än.. ska köpa lite mer till barnen <3 kläder men de önskar sig faktiskt det :)

Men den här hysterin hör till tycker jag så jag ska minsann ge mig ut lite i helgen har jag tänkt :)

Hur julshoppar du??? Är du ute i god tid? Stressar du? Blir det imulsköp eller noga utvalda julklappar?

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ja, det var en riktigt skoj idé med den klädkoden på festen! Det var nog någon av våra brighta sköterskor som kläckte den :) Kramis

2009-11-30 @ 19:42:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oh - jag är helt galen i Mozarella - kan äta det varje dag. Haha. Galet :)

Man behöver inte vara nyttig jämt? ;)

Kramisar!



Jag har inte smakat på te:et än men återkommer om det ;)

Kram igen

2009-11-30 @ 20:29:43
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Malin

Bra tips på sajter med bra julklappar efterlyses!!! Har redan handlat en hel del redan, men kill-kusinerna är svårt så tar tacksamt emot tips från en rutinerad "kill-mamma" ;)



Mailar dig senare i veckan!

Kram!

2009-11-30 @ 20:59:13
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Kristin

HEJ!!!

JAg är ute i god tid och planernar mina julklappar. Sitter hemma och skriver upp vad alla behöver och vad de önskar sig och sedan köper vi det i god tid.

Bäst är det att fixa det på nätet om det går. Vi är nästan klara med julklapparna nu. Ingen julklappsstress här.

2009-11-30 @ 21:25:58
Postat av: Diana ♥

Vi brukar faktiskt aldrig julshoppa - ganska immateriella jular här. Dock blir det nog ändring på det nu med bebisen! =) Tror du skulle gilla min nya tävling! =) Tävling med My first room som säljer interiör och inredning för barnrum, väggord och väggdekor om ett presentkort för 300 kr att handla för i deras söta webbutik! Delta jättegärna! =) KRAM

2009-11-30 @ 23:02:55
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag är en sån där jobbig människa som alla andra får panik på. Jag kan börja med julklappar i augusti-sept och då verkligen ha tid att välja något speciellt till de jag köper till. Oftast är jag klar o början av november. Men sen kommer julkänslan och jag vill köpa julklappar och då blir det ännu mer presenter ön vad som var tänkt från början. Så mitt sätt är inte så stressigt men det blir dyrt... =)

Kramar

2009-12-01 @ 10:11:23
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0