Fantastisk dag

Har haft en bra dag tillsammans med mina grabbar :)

Förmiddagen tillbringades på stor o liten eller ja en fralla för alla heter det ju på onsdagar!! Massa gott till frukost och människor i alla åldrar träffas.. sånt gillar jag!!

Efter lunch kom "lillasyster" Polly hit :) Vi fick ha henne helt själva för mamman och pappan jobba! Hon blev väl omhändertagen och servad av sina storebrorsor ;) Mysigt att få ha en liten goding som Polly här <3

Vad har vi mer gjort... varit och handlat och lämnat paket till en av Gabriels kompisar som fyllt år!

Grabbarna var trötta även idag så de somna gott när de var dax att sova!

Har varit såå skönt att bara ha kunnat vara idag och inte plugga nåt! Behövs sådana dagar! Men imorgon är det skola som gäller igen dock med en intressant föreläsning om barn och sexualitet, inget lätt ämne!

Nu: Bonde söker fru :)

Natti o Kraaaaam!!


Kommentarer
Postat av: Sthlm-Malin

Ha, ha! Tror jag chockade både dig och Malin rejält i morse?!



Länka till min blogg, det gjorde jag ju så bra själv i min förra kommentar ;-)



Kram vännen!

2009-10-28 @ 20:54:19
Postat av: Emilia

Härligt att du haft en så bra dag vännen!!

Ska bli spännande med föreläsningen imorgon tycker jag :)



Ses imorgon, jaaaaaa!

Kramis

2009-10-28 @ 21:40:09
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du mår bra och så annars och hade en mysig kväll härom dagen?! Vad blev det för film!? :)



Kramis!

2009-10-29 @ 12:27:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sv: Ja, Wordpress funkar jättebra... jag vill dock kunna styra lite mer själv över min design och då får man betala lite.... får se hur jag gör :) Kramis

2009-10-29 @ 19:35:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0