Namnsdag

Att ha namnsdag när man heter Marica är ungefär som att fylla år :) Har fått massa grattismess idag,, tack alla underbara!! Presenter har det blivit en del oxå.. en klocka och almanacka av pappa,, filmer av mamma,, mat och bullar av farmor och av familjen fick jag en bok och en tröja som jag inhandlade själv ;)

Har haft besök av pappa,, farmor,, Lena och Tuva-Li + att barnen hade kompisar med sig hem :) Livat i huset men jag gillar´t :)

Nu sitter jag här i mörkret med tända ljus och lyssnar från spraket från kakelugnen och ljudet (ungefär som vågorna) från tvättmaskinen! Skönt!!

Imorgon är det fredag.. hur gött är inte det då??
UNDERBART! Just nu känns livet så himla bra! Var hos min morfar idag på kyrkogården.. det var fint hos honom men kändes tungt.. jag saknar honom och min svärfar!! Jag tycker inte om döden!

::Kram::

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: tack såå mkt och 1000 grattis på namnsdagen, lyxigt med massa presenter :)

KRAM

2009-10-22 @ 20:30:56
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Emilia

GRATTIS på namnsdagen igen kära du!! Det var inte lite presenter du har fått på Marica-dagen :) Förstår att det har varit en bra dag ;) hihi!



Skönt att vi fixade seminariet så bra :) Duktiga oss!!



Sov gott vännen, det ska jag göra o imorgon bitti ska jag vara med i Hampus i skolan o träffa den där lärarstudenten ;) spääännande! Haha!

KRAAAAM

2009-10-22 @ 22:12:01
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Emilia

GRATTIS på namnsdagen igen kära du!! Det var inte lite presenter du har fått på Marica-dagen :) Förstår att det har varit en bra dag ;) hihi!



Skönt att vi fixade seminariet så bra :) Duktiga oss!!



Sov gott vännen, det ska jag göra o imorgon bitti ska jag vara med i Hampus i skolan o träffa den där lärarstudenten ;) spääännande! Haha!

KRAAAAM

2009-10-22 @ 22:13:58
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Maddo

Grattis i efterskott! Kram

2009-10-23 @ 00:57:26
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0