Bra!!

Har haft en väldigt bra dag :-)

Morgonen gick galant,, vfu:n oxå,, vi lekte min och Emilias lek och barnen gillar den verkligen så det är kul!! Har gympat med grabbarna,, varit hos svärmor en sväng och sen har vi haft en lugn kväll här hemma.. lekt och läst böcker för mina små söta killar!

Imorgon fyller barnens förskola 30 år så det är maskerad.. vi har bestämt vad de ska klä ut sig till men det kan mycket väl ändras imorgon bitti så det får jag återkomma om ;-) Jag är en sån där mamma som förbereder barnen på allt och lägger fram kläder kvällen innan,, allt för att undvika konflikter för allas skull men vi får väl se fall de står fast vid vad de ska klä ut sig till imorgon!!

Idag fyller min supersöta vän Anna D år,, Grattis Grattis till henne <3 vi har inte träffats på alldeles för länge men snart får det bli dax, dels för att jag såklart saknar henne men oxå för att jag har ett uppdrag till henne!! Hi Hi!

;;KRAM;;

 Tycker det är fint med blå ljung - på tal om något annat då :-)


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ja det är verkligen kalas med förberedelse!



Håller med om att det vore bättre om han fick en ny tid nästa vecka men det beror väl på att det är ont om tider, hoppas på ett återbud från någon annan och att vi blir inringda kvällen innan;)



kram

2009-09-30 @ 20:46:57
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Emilia

Kul med maskerad :) Vad klädde dina små troll ut sig till? :)



Kramisar

2009-10-01 @ 17:25:26
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0