Bröllopsstrut


(googlebild)

GB glass har kommit med en ny strutglass Bröllopsstrut,, tänk vad passande just i år när jag och Fredrik ska gifta oss.. (Jaha ska kronprinsessan oxå gifta sig.. det hade jag nästan missat,, så uppe i mitt eget med planering och allt.. hi hi) Har i alla fall smakat den och den var god fast lite för stor och mastig för min smak.. men smaskig abslout!! Någon annan som smakat den? Vad tyckte ni?

Nu är påsken över då.. jag hade tänkt göra så mycket den här veckan men så har tiden bara runnit iväg.. men när jag tänker efter så har jag väl hunnit en del ändå! Men har även bara tagit det lugnt och vilat.. mitt blodtryck är väldigt väldigt lågt,, det är ju inget hälsofarligt men kanske är en anledning till varför jag är såå himla trött!

Igår var vi hos farmor och åt god mat och efter det fikade jag och min barndoms kompis Carro,, så mysigt!! Jag hoppas att hennes schema stämmer så att hon kan komma hem till bröllopet men eftersom hon bor i Barcelona är det ju inte bara att åka över en dag.. men jag hoppas hoppas!!!

Imorgon är det sjukgymnastik och jobb som gäller och på onsdag börjar skolan på riktigt.. och så är det 60 dagar kvar till det stundande bröllopet vilket betyder att det är 2 månader kvar idag!!! Börjar närma sig!! *Längtar såklart*

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Det är klart att du får låna och länka mina bilder gumman, det behöver du inte ens fråga! :)



Jag gillade glassen, nästa gång ska jag prova Ben&Jerrys som variation ;)



Kram på dig!!

2010-04-05 @ 18:32:42
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: Emilia

Jag har inte provat glassen, får ta o göra det :)



Ja, på onsdag börjar skolan... som sagt så känns det sådär.. Men att du o jag träffas nästan varje dag känns myyyyycket bättre <3

Kramisar

2010-04-05 @ 19:44:14
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Kristin

HEJ VÄNNEN♥

Hoppas ni har haft en bra påsk. Ha en bra vecka och kul att komma tillbaka till skolan igen.

Kramar från mig

2010-04-05 @ 19:54:58
Postat av: Kikan

Bröllopsstrut!? Den har jag helt missat...måste provsmakas:) Kram Kikan

2010-04-05 @ 22:01:02
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej jag visste inte ens att det kommit en ny glass.Får nog testa den nån gång sen det som är så gott med glass. =o)

Ledigheten går alldeles för fort tycker jag kunde gott va ledig några dagar till hi hi

Kram Malin

2010-04-05 @ 22:17:52
URL: http://malinesdag.blogspot.se
Postat av: Maddo

Hej gumman! Så spännande att det närmar sig med en sådan fart!! =)



Hur går sjukgymnastiken? Och huvudvärken? Skolan?



Tänker på dig!

KRAMAR!!!

2010-04-06 @ 08:35:55
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0