Mycket nu...

Det är verkligen fullt upp i mitt liv just nu!!

Har ju firat födelsedag med familjen och jag fick pengar, plåtburkar med text på, dvd-filmer, cd-skiva, väska och fotvård.. så det är inbokat till en kväll i bröllopsveckan!

I måndags efter skolan mötte jag och Emilia upp StockholmsMalin för att senare bege oss ut till VärsåsMalin på tjejkväll! Jag hade en underbar dag med så fina presenter från tjejerna.. tack underbara ni! Jag kände mig som en prinsessa!!!

Igår kväll var jag och familjen i Jönköping och såg när hockeylaget HV 71 kom till torget och firade sitt guld! Häftigt att se! Tyvärr regnade det men barnen var så glada och nöjda och goa´ så det var en helt underbar familjekväll - lite lyx mitt i veckan!!

Bröllopsplanerna löper på.. småsaker som inhandlas och fixas nu och ring och bukett ska beställas! Det är håret som jag skulle vilja ha glasklart hur det ska vara men jag hoppas vi ska fixa det snarast! Jag oroar mig så annars! 

Jag har massor att göra i skolan.. allt löser sig ju men för tillfället är jag sååå stressad!!!

37 dagar kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: Kikan

Stress är mitt mellannamn just nu...Så mycket som måste fixas och det är snart bara tre veckor kvar. Även om det är roligt så är det lite jobbigt oxå och det skall faktiskt bli skönt när man kan pusta ut. Det är inte enkelt att fixa en sådan stor fest...Ja, ja...snacka om dagens I-lands problem :) Kram Kikan

2010-04-29 @ 21:43:54
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack för dina fina ord på bloggen vännen <3

Du är min bästaste bästa vän, så glad som har dig!! Love you <3

Kraaam

2010-04-29 @ 22:38:43
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Kristin

Förstår inte varför det ska vara så mycket stress i livet nu i april och maj när naturen och livet är så härligt så man bara vill sätta sig ner och njuta. Förstår att du hr mycket att planera och fixa med plus skolan. Skönt med en promenad i eftermiddag så kan vi prata lite och försöka njuta av livet lite. Längtar tills vi ses, kram

2010-04-30 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0