Skärtorsdag

Glad Påsk alla fina läsare!! Härligt med många dagars ledighet även om jag tycker dagarna springer iväg! Har i alla fall varit hos läkaren och fått svaret att jag är allergisk.. mot ja vilka träd det nu är som slår ut nu.. men med nässprayen har det redan blivit bättre! Finns hopp om att bli mycket bättre allså!!

I dagarna nu har vi köpt Fredriks kläder till bröllopet och byxor till barnen.. Idag har Ida provat min frisyr (TACK Ida!!) och vi har lite smått o gott o fixa med den men det ska nog bli bra.. Ida säger att det kommer bli jättebra så jag litar på henne :) Jag är ju sådan annars att jag vill fixa allt nu men jag får lära mig att ha lite tålamod (långt ifrån min starkaste sida) Hi Hi!

Idag har i alla fall jag och mammsen varit runt lite,, bara hon och jag :) Jag gillar´t väldigt mycket!!! Vi fika en god smörgås på ett fik i Mariestad så dit hoppas jag vi kommer åka igen!!


(google bild)

Vad har ni för påskplaner mina läsare?? *Sköt om er och ta hand om varandra*

Kommentarer
Postat av: Emilia

GLAD PÅSK min älskade vän!!

Låter som du o mammsen har haft en toppendag, lite dotter-mamma tid behövs ibland :)



Kram goding <3

2010-04-01 @ 21:56:51
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Maddo

Vad duktig du är som vågar lita på andras kapacitet! =) GLAD PÅSK GUMMAN!

2010-04-02 @ 11:19:26
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Malin E

Kul att ni har fixat lite. =o)

Här blir det inget alls i påsk jag är hemma och kurerar ryggen MEN det känns skitkonstigt då inte barnen är här.Och jag blir helt handlingsförlamad på nåt vis och bara sitter här...men man måste väl vänja sig antar jag. ;o)

Och ja, i sommar ska vi minsann dricka massor av glassdrinkar!!! ;o)

Kram MAlin

2010-04-02 @ 19:00:18
URL: http://malinesdag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0