Vardag efter semester...

Tillbaka till vardagen :) Känslan av att komma hem till sitt hus är obeskrivlig -- man ser allt med andra ögon.. efter några minuter är man ju van igen men det är bra att komma bort ibland så att man uppskattar hur bra och fint man har det även på hemmaplan!

Vi kom hem i torsdags så då packa vi ur vagnen och jag började tvätta! Sedan begav vi oss ner till hamnen på NEVERSTORE! Himla duktiga killar det där!!! Var massor med folk ute så det var trevligt! Mötte upp Lena och Anders och Tuva.. äntligen :)

Igår var det fredag och mammsen och farmor kom på besök! Alltid lika mysigt att ha dem här!!! Vi fikade,, pratade,, mormor och barnen spelade Fia medans jag satt i soffan och fick egentid med farmor! Gick på en liten promenad så att jag kunde hämta ut mitt nya körkort :) Tack för en mysig eftermiddag!!!

På kvällen var det mystajm med Polly och Charlie och deras föräldrar :) Blev grillat och mys på altanen! Till slut hamnade våra grabbar i soffan och såg på film,, Polly somna i vagnen och min älskade man tog hand om Charlie :) De blev riktiga polare och Charlie var nöjd hela kvällen! Mysigt!! Tack för en perfekt kväll!!!

Idag är det lördag. Grabbarna spelar tv-spel och jag tvättar och plockar lite! I eftermiddag är det crossåkning på schemat för Jacob --- som han har längtat!!!

Kvällen bjuder på utomhusbio här i Hjo! Hoppas att vädret håller upp så att vi kan gå ner och kika på det en sväng!

Kommentarer
Postat av: Malin E

Det är alltid härligt att komma hemmifrån då och då det behöver man! Kul att ni haft en bra semester.Grannarna som tog resten av kläderna var de andra grannarna bredvid oss, Nettan och Järgen...

Kram på dig!

Malin

2010-08-07 @ 16:07:03
URL: http://allaminarum.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Hjo är så vackert : ) underbart : ) glad att vi har vårat hus där : ) kram och hoppas bion var kul : )

2010-08-07 @ 23:36:20
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Jag håller på och packar inigen jag :)

Blir Härjarö några dagar... Sen får vi se.

Finns lite bilder på bloggen nu men inga på brudparet, PUL du vet :)

Kram

2010-08-08 @ 12:26:06
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0