Ny kurs o bad

Ny kurs och ny grupp i skolan.. jag känner mig lika förvirrad efter varje ny kursintroduktion... men allt faller ju förhoppningsvis på plats när föreläsningar och litteratur är läst... väntar på några böcker så jag kan komma igång och läsa sen!

I eftermiddag har jag och familjen och Gabriels kompis Åke varit och badat!! Grabbarna tyckte det var såå kul! Jag simmade och Jacob simmade.. han simmade 325 m vilket är 300 m längre än när vi var där sist för bara någon vecka sen!! Helt otroligt hur han har tagit sig!! **Stolt mamma**

Mycket frågor om bröllopet.. me like :) Jag återkommer om ett inlägg om när det blir och lite sådant.. präst, kyrka, datum, lokal, mat och underhållning är bokat i alla fall.. DET är ett väldigt stort steg i rätt riktning!! <3 <3 <3

Se hela bildenKärlek till er mina läsare!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag känner mig också förvirrad efter den kursintroduktionen, snurrigt värre! Men det reder sig nog som allt annat :)



Imorgon ses vi igen söt <3

Kramkramkram

2010-01-19 @ 21:21:57
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Kristin

Spännande att höra om bröllposplanerna.

Låter konstigt att introdutionen i en ny kurs gör en mer förvirrad. Förstår att det snurrar lite av alla info, men ni landra säkert snart.

Oj, vad Jacob simmar. Nu har det verkligen lossnat för honom. Förstår att du är stolt. Hälsa honom från oss att han är super duktig.

Kramar♥

2010-01-19 @ 22:00:47
Postat av: Rebecca

Ååå vad spännande! Du måste avslöja något... Datumet...

2010-01-20 @ 10:39:51
Postat av: Malin

Kul att bada var ni i skövde eller Tidaholm?? Vi var på äventysbadet förra helgen och där träffade vi på Jacob såklart och de andra grannarna. ;o)

Kram Malin

2010-01-20 @ 12:03:00
URL: http://malinesdag.blogspot.se
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Jag kommer att leka paparazzi på erat bröllop - bara så att du vet ;)



Kramis Carro

2010-01-20 @ 14:37:58
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Maddo

jga är också förvirrad på intro!! Jag har googlat och frågat mig fram och nu har hon varit utan mat i 24 h och fick lite ris. Hon var skeptisk men det gick i.. :P Har inte riktigt orken att sätta mig in i bloggen nu men jag tänker på dig. ♥ kramar

2010-01-21 @ 08:48:54
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: ylvisen

325 m, det är ju jättelångt ju! kul!

2010-01-21 @ 21:29:55
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0