Bytt rum :)

Hade tre förkylda barn imorse så vi bestämde oss för att vara hemma idag.. min plan var att rensa Gabriels klädgarderob men istället så startade jag ett "litet" projekt.. att Jacob och Filip skulle byta rum. . . Jösses vad mycket leksaker de har som skulle flyttas från det ena rummet till den andra... Vet inte om det var en jättebra idé att byta rum men tycker att Filip har mer nytta av det största rummet eftersom han är den av grabbarna som faktiskt leker på sitt rum... Ja Ja vi får testa ett tag annars får de väl byta tillbaka...

En kompis lämnde in min mobil igen idag.. kunde ta upp till fem veckor igen.. helt sjukt ju.. jag är verkligen arg - speciellt då de inte har några lånemobiler heller... Funderar på att byta operatör men har ju tyckt att telenor är bra,, och så messar jag mycket till ett par vänner som oxå har telenor.. Hmmm... alltid är det nåt krångel!

Imorgon blir det jobb på en ny förskola,, eller jag har ju varit där för ett par år sen men nya barn är det ju! Ska vara på ytterligare en ny till längre fram i veckan men det är bra att få in en fot på många olika!

Längtar tills jag och familjen ska iväg på semester.. kommer dock att dröja många veckor för det är massa inplanerat på helgerna, F ska ha jour och lite annat... kanske att jag och barnen borde vara någonstans den veckan han har jour.. hmm ja det var ju en idé.. nu får jag nog kolla lite resetips inom Sverige såklart!

Någon som har tips på sommarsemester???

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Byt, byt, byt!!! Om du skaffar en iPhone kan man chatta gratis till alla andra som har iPhone oavsett operatör!



Ringde, ringde, ringde förut idag men svar, du hade väl fullt upp att flytta ;) bilder önskas!!!



Kram

2010-06-14 @ 20:23:22
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Maddo

Synd att jag är i sthlm och att vi inte bor så nära varann för jag har en extratelefon!

2010-06-16 @ 08:44:56
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0