Finaste...



Finaste tårtställningen som min man gjorde alldeles själv :) Han är så duktig!!! Tårtorna hade vete och råg bakat och de var kanon goda och de superfina rosorna hade vännen Malin gjort!! Det blev precis som jag ville ha det! Imponerad av hur väl människor känner mej ;)


Idag har det varit sol vilket jag gillar vädligt mycket!

Nu ska grabbarna i säng och sen ska jag oxå lägga mej,, har jätteont i halsen idag.. inte bra alls.. hoppas verkligen att det inte är halsfluss...

Imorgon kommer min man hem *längtar efter honom såklart*

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Häftigt! Fint.



Saknar en bild på dit hår bakifrån, närmare än den i kyrkan... Har du någon sån att visa? :)

2010-06-17 @ 11:40:20
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Pollys mamma

Jag är fortfarande såå imponerad av tårtställningen. Men mest imponerad är jag nog över att han ens kom på idén att göra den!!

Supersnygg =)

2010-06-17 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0