Toppendag

Imorse var Alexsandra här och hjälpte mig med brudklänningen så nu är den fixad och klar,, tack så jättemycket för hjälpen!! Guld värt!! En till sak att dra bort från check-listan :)

Nu i eftermiddag har jag varit hos Annika på Hair i Hjo och hon har gjort mig fin i håret,, superduper nöjd!!! Annika är allt man kan önska sig,, glad,, trevlig,, gullig och framför allt duktig!! Känns himla bra att ha hittat en frisör som fixar mig så som jag vill och att jag känner mig nöjd när jag går därifrån!! Ja av mig får hon MVG i betyg!
http://www.hairihjo.se/ 

Har inte hunnit med att läsa någon kurslitteratur idag (har ju läst Kirre som var veckans beting) men skönt att komma igång och läsa annan litteratur oxå,, får ta tag i det ikväll.. imorgon är det jobb som gäller och sen ska jag och familjen ha påsklov!! Det gillar vi!!



(google-bild)

Ni då min läsare,, har ni påsklov? Eller hur ser er vecka ut?

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Åh så bra och vad spännande med klänningen! Ja, verkligen bra med vänner som kan hjälpa en att fixa!



Vi har inte påsklov förän nästa vecka så från det är jobb ett par dagar till.



Kram!

2010-03-29 @ 19:05:51
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

ja hon blev verkligen så fin presis en sån brud jag vill ha

2010-03-29 @ 20:28:24
Postat av: Emilia

Så kul att bli vårfin i håret :)

Skönt att klänningen är ordnad, hur går det med brudgummens kläder då?

Ses sen sweety, läääängtar!!

Kraaam <3

2010-03-30 @ 10:00:20
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0