Barnens kommentarer

Barn är för härliga med sina kommentarer!

Satt och tittade i tidningen när Jacob kom och frågade vad gör du mamma.. Tittar i tidningen.. Jaha men vem är det där då? Är det Linus? Ja svarade jag. Varför då, vad gör han där i en telefon? Man kan ringa till honom imorgon svarade jag, han är jourhavande reporter på tidningen så han svarar på läsarnas frågor. Jaha svarade Jacob men du kan ju lika väl ringa honom nu om du undrar något eller hur mamma?
Ha Ha.. ja så sant så sant det kan jag ju :)

Nu är det bara två dagar kvar i skolan resten är hemstudier (dvs jobb för mej.. he he).. kan behövas eftersom vi har två stora arbeten som ska in.. är snart klar med ett av dem så det känns bra men jag blir så trött på att läsa om och om igen vad man har skrivit.. man blir ju "hemmablind" till slut...

Jag vill ha sol & värme.. det gör så himla mycket tycker jag,, energin fylls på då.. det här kalla och trista vädret blir jag bara trött av *gäsp*

Tittar i almanackan och ser att det är 19 dagar kvar idag... hooo börjar ju nästan bli lite pirrig ju!!! Imorse sa Filip att "mamma ska vara prinsessa på bröllopet" Ja det hoppas jag verkligen att jag ska känna mig som en prinsessa och om jag känner mig själv rätt så kommer jag göra det ;) Å min prins och våra små prinsar kommer vara såå fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0