Bättre väder?

Idag ca kl 15:40 öste regent ner och det haglade,, kan tänka mej att vi om exakt en vecka  kommer ut från kyrkan då.. men jag hoppas hoppas innerligt att vädret spelar oss ett spratt den här helgen och visar sin bästa sida nästa vecka :)

Har storstädat hela huset idag och bytt sängkläder och sånt där som inte kommer hinnas i veckan eller som jag ens vill tänka på nästa helg ;)

Fredrik verkar ha det bra på sin svensexa.. ryktet säger att han får vätska i sig i alla fall.. he he.. Fick en syngg bild på honom (tyvärr är det min gamla mobil så den är inte så bra) men han såg ut att ha vääldigt fina kläder.. not :) Hi Hi ja jag hoppas i alla fall att han har en kul dag!!!

Nu ska jag plugga lite innan det blir lördagsmys för mej och barnen och Lena och Tuvisen :)

Ni som gift er,, är det nåt speciellt man ska tänka på under bröllopsdagen? Tips mottages tacksamt!

Min dator är helt knepig idag.. Internet funkar inte och massa annat.. tur att inte min blivande man är hemma så jag kan låna hans!!!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Mitt tips är att tänka flera gånger unden dagen att: Idag gifter jag mig, nu är jag hos frissan, nu fotas vi, nu sminkas jag, tänka efter hur det känns liksom, dagen rusar i rekordfart förbi så ta vara på tiden :)



Att ställa en pall mitt emot er (nu vet ju inte jag hur ni sitter). Jättemånga kommer ju komma fram till er under kvällen och prata och då är de bra om de kan sätta sig ner.



KRAM, kommer gå galant!

2010-05-29 @ 19:17:04
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: Kristin

Ja vi får alla önska bättre och varmare väder. Men lite regn i håret sägs ge tur.

Hoppas de har kul ikväll:)

Ha en mysig kväll.

Promis på tisdagkväll??? Tror jag kan, vi kan väl höras fröken Åberg☺

Kramar

2010-05-29 @ 20:41:46
Postat av: Rebecca

NJUT!!!

Jag var på ett bröllop igår och åskan gick under tiden så strömmen gick flera gånger under vigseln. Det blev dock en minnesvärd detalj. Så slappna bara av och njut, regn eller solsken spelar ingen roll.

Kram

2010-05-30 @ 18:40:18
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Håller tummen hårt för fint väder på lördag! :D



Kramisar

2010-05-30 @ 23:50:09
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0