Bröllopstidning

Idag fick jag paket i brevlådan :) Det var en bröllopstidning av min underbara vän Malin i Sthlm.. hon skämmer bort mej alldeles för mycket men jag blev såå glad :) TACK underbara Malin!!! Blir perfekt med en ensam kväll i soffan ikväll då min blivande man ska ut med jobbet :) Men först ska jag och grabbarna på fotbollscup,, hoppas att vädret håller i sig!!

Allt om bröllop


(google bild)

Har köpt nya skor till min äldsta son idag.. ungefär som på bilden men med grönt..
Det kostar att ligga på topp ;) Tanken är att han ska ha dem på bröllopet.. helt omöjligt att få på två av grabbarna finskor medans den lille hoppar och studdsar av glädje när han får ha sina finskor :)


15 dagar kvar idag!!!

Blev helt klar med ett arbete idag (ska lämnas in på tisdag) så nu är det bara att ta nya tag med det sista arbetet.. jag har inga problem med att skriva... det jag har svårt för är att komprimera min text..

Så mycket roligare att tänka på bröllop än skolarbete...

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Det är du värd!

Jag har köpt sockerpasta idag och blå hushållsfärg (kan dock innehålla spår av nötter så måste veta så ni inte har ngt nötallergiker på bröllopet)!

Skickar bilder i helgen.

PS. Ska du låna tårtspaden? Fast med blått sidenband såklart?!

Kram

2010-05-21 @ 16:38:18
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0