Skola o Fotboll

Ja det finns faktiskt ett liv utanför bröllopsvärlden... Även om jag trivs väldigt bra i den världen ((13 dagar kvar))

Skolan.. Högskolan.. Arbeten.. Examinationsupggifter.. jag har inga problem att skriva - det är min starka sida här i världen men jag har svårt för att hålla mig på ca.5-6 sidor som arbetena ska vara på.. Det är ju omöjligt ju... Ett arbete är klart men på dubbelt så många sidor.. *suck* men nu ska jag verkligen försöka att hålla mig på de sidantal som står...  Jag förstår ju att lärarna inte kan läsa hur mycket som helst men de borde ha en kurs i hur man skriver det viktiga på få sidor.. Jag har gjort ett försök att förbättra mitt komprimerande genom att gå en sommarkurs - akademisktskrivande Låter ju fint i alla fall!!!

Nu är det tredje dagen i rad som jag och barnen beger oss till fotbollsplanen... Match i fredags (Jacob gjorde mål,, mammas duktiga kille) och träning för honom igår och nu bär det av med Gabriel på träning! Ja ni som känner mig vet att jag är ju ingen direkt sportfantast... men så länge solen skiner håller jag i alla fall humöret uppe ;)


(googlebild)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja det där med skrivandet är inte lätt :) Just nu är mitt problem att jag inte får ner ett enda ord ;) inte lätt o få ihop rätt antal sidantal då heller.. hihi!



Saknar dig vännen! <3

Kraaam

2010-05-23 @ 17:59:08
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag har tre bröder, så vi tar en dotter (6 år) av den äldsta brodern och en pojk (4 år) av mittenbrorsan. De var jätteduktiga på övningen så vi får hoppas att de vågar när det väl gäller sen! :)

Sambon är helt okej idag, lite trött bara :)

2010-05-23 @ 18:33:35
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Maddo

Och jag är precis tvärtom med skrivandet! ;)



Hoppas vi får ses snart gumman, tänker på dig. <3

2010-05-23 @ 19:33:35
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Malin

Va duktig du är som orkar stå i med allt, jag blir trött bara av att läsa allt du håller på med när det gäller både skola, hem och familj och så planera ett helt bröllop oxå på det!

Jag är som du dvs ingen sportfantast och det är ju inte det roligaste jag vet att åka med på träningar och matcher när det gäller fortboll jämt, men som du sa är det fint väder som idag så plocka jag med solstolen he he he

Kram Malin

2010-05-23 @ 19:58:06
URL: http://allaminarum.blogspot.com/
Postat av: Kristin

Fotboll är ju livet och visst är det kul att titta på barnen.

Saknar dig också, men denna veckan får vi se om vi hinner med någon promis. Har möten hela dagarna. Ska till Göteborg och är upptagen på möten, fotbollsmatcher och skolgårdsfest på torsdag. Men vi hörs.

Kramkram

2010-05-23 @ 21:14:35
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Ha ha, så DU har ett liv utanför bröllopsvärlden? Det är ju knappt att jag har det och jag är ju "bara" gäst ;) Nu tror jag iaf att jag har fått till rätt blå färg, lite mer mörk och intensvi blå, blir superfint!!!



Har vi skippat idén med hjärtan förresten? Dessutom måste jag veta om någon är nötallergiker, för i så fall kan vi inte använda den hushållsfärgen jag har köpt utan får fundera ut något annat alternativ.



Ha det så bra gumman och vi rings senare i veckan, det har varit allt för mycket denna helg (du vet!) för att hinna/orka prata.



KRAM!!!

2010-05-23 @ 21:29:52
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Malin E

Hallå där Marica.Jodå jag hade tänkt skriva till dig ikväll här men du hann före.Idag har Annika haft med den platta som man kan göra upphöjda hjärtan i så jag har den här hemma om du vill låna den.Jag är hemma på förmiddagarna fram till kl 13:15 i alla fall denna veckan eller så är jag ledig på fredag.

Du kan maila på mailen istället om du vill:

[email protected]

Kram!

2010-05-25 @ 23:25:54
URL: http://allaminarum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0