Svensexa



Min blivande man blir svensexad :) Enligt fru Kraft är han utklädd till Greger i nilecity :) Inte min typ av humor men absolut Fredriks så det passar säkert bra,, jag har noll koll he he!!

 Lika som bär??? :)


Jag och barnen har haft en underbart mysig kväll hemma hos Lena med familj (inte Anders då som är med Fredrik och grabbarna) Imorgon lämnar vi mannen här hemma (känns som att han kommer uppskatta det ;) ) och beger oss in till Skövde för att titta på klassfotboll och äta söndagsmiddag hos mammsen.. mumms mumms!!!

NattiNatti!!!

Kommentarer
Postat av: Sthlm-Malin

Haha! Det är min humor ;) men det är kanske vi 70-talister som har den humorn, du är ju sååååå mycket yngre ;)

Hoppas han kom hem ordentligt! Han var inte lika flitig som du på FB under dagen ;)

Kram!!!

2010-05-31 @ 08:36:18
Postat av: ylvisen

Ha ha, min humor :) ja det var allt lite lika! Hoppas han var nöjd med dagen!



kram

2010-06-02 @ 11:51:38
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0