Påskafton

Igår kväll hade vi en perfekt kväll med familjen Bädicker <3 God mat och prat i flera timmar - det är mys det!

Jag blev firad med blommor, ett jättefint armband och tårta - gulliga ni!! **TACK**

För ja det är ju så att jag fyller år om några dagar,, jag älskar ju egentligen att fylla år men i år är det trettio som gäller.. jag gillart inte lika mycket! Jag har verkligen en ålderskris... men att bli firad då och då gillar jag ju såklart eftersom jag fullkomligt älskar presenter!!

Idag är det påskafton - jag vill gå till torget en sväng vilket jag är ensam om i min familj så vi får väl se hur det blir! Ikväll vankas påskmat på altanen,, härligt!

Och det är sol ute - i love it!!!

Barnen fick megastora påskägg av påskharen.. ska det va så ska det va ordentligt ;)

Nu njuter vi av ännu en fantastisk dag!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Glad Påsk fina du och GRATTIS I FÖRSKOTT 30 ÄR DET NYA 20 KRAM EN SNART 36 ÅRIG KRAAAAAAM ses snart!

2011-04-23 @ 22:00:46
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Kristin

Ohh vad mysigt vi hade i fredags. Älskar att mysa med er. Hoppas vi ses lite senare idag.

Stora, feta, goa och mysiga påskkramar♥♥♥♥♥♥

2011-04-24 @ 10:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0