December

14 december och ösregn.. tjohoo vad kul :/ Jag gillar aldrig regn men än mindre i vintermånaden decemeber!
Hörde att det till och med var åska i grannkommunen!

Igår var vi på fint luciafirande på Filips förskola - alla barn är ju såå söta med sina lussekläder och för första gången jag har varit på luciafirande utomhus hördes barnen,, de tog verkligen i och framförde sångerna med bravur! Bra jobbat! Efteråt var det fika utomhus - mysigt!

December betyder kalasmånad för familjen - Jacob har fyllt 9 och Filip 5 :) De fick många fina presenter men ändå väntar de med spänning på tomten :)

Pluggandet rullar på - uppsatsen börjar lida mot sitt slut och en enskild reflektionsrapport ska skrivas! Är några dagars pluggande kvar innan det är dags att börja arbeta på riktigt!

Hjo har haft turen att få besök av postkodslotteriet - dock inte mitt postnummer och tur var väl det eftersom jag inte äger någon lott! Men glädjs åt de som vann - vilken lycka - en riktigt oförglömlig julklapp!

Livet är ju dock inte bara glädje utan där emellan kommer sorg - finns människor som jag tänker extra mycket på just nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kram på dig och ses gärna snart : ) kraaaaam Sofia

2011-12-14 @ 13:59:34
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kul att läsa lite vad som händer! Hoppas allt är bra med er :)

Kram

2011-12-14 @ 17:38:52
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Sofiaa

Grattis du har vunnit ett smycke hos mig : ) kram Sofia

2012-02-06 @ 11:07:41
URL: http://sofiabakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0