Godisdag?

Måndag em...

Jag: Gabriel vad har du tagit i skåpet?
G: Inget...
Socker på bänken...
Jag: Säg nu...
G: Okej, godis
Jag: Men det är ingen godisdag idag
G: Är det inte?
Jag: Nej
G: Vad är det för dag?
Jag: Ja vad är det för dag?
G: Vet inte
Jag: Måndag
G: Jaha jag kan inte dagarna, jag kan bara fredag och lördag för de är godisdagar...
Jag: Vad är det för dag idag nu då?
G: Fredag
Jag: Nej
G: Nä men det är måndag - jag skulle bara lura dig lite... men mamma jag älskar godis!

Ha Ha det gör jag med... är det värsta ;) men det hjälper inte.. godisdagarna är fredag och lördag - för barnen i den här familjen! Tänk om jag kunde vara lika duktig.. en del dagar är ju så lätta att låta bli men en del dagar har jag sånt sockerbehov av just smågodis...



Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hahaha så sött! Bara den här elaka mamman som inte ger sina barn godis två dagar i veckan ;(

Ringde dig här om dagen... Hörs senare i veckan?! Kram!

2011-03-28 @ 20:00:01
Postat av: Maddo

Man kan allt om man vill! ;) Vill du verkligen vara utan godiset? :)

2011-03-28 @ 20:21:27
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Emilia

Hahah barn är så sköna :) Klart man ska äta godis om man tror det är fredag ;)

Ska förresten också börja tänka att alla dagar är fredagar eller lördagar, roligare så ju!



KRAM <3

2011-03-30 @ 09:27:25
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0