Hjärtat smälter



Har varit en känslomässigt tuff vecka men tragiska och ledsamma besked.. jag har väldigt svårt för döden och känslan av den inom mig är obehaglig.. I veckan valde en kvinna att inte längre fortsätta sitt liv - imorse vaknade jag av ett otroligt sorgligt besked om en annan kvinna som hastigt har gått bort! Jag är inte nära anhörig till dem men omtänksam och känslosam som jag är så blir jag nära! Det gör ont inom mig! Vila i frid båda två fast era liv avslutades på olika sätt- valt eller icke valt!

Idag skiner solen för stadens nya och gamla änglar! Min svärfar finns ständigt i mina tankar - en obeskrivlig saknad!

Igår kom min minsting hem med ett stort leende på läpparna och en hemlighet till mig... denna fina ros på bilden! Mitt hjärta smälte!

Jag lever för mina otroligt fina barn och min älskade man, min familj både på min och F"s sida!!! Och mina underbara vänner! Jag är så lyckligt lottad! Det är dagar som är jobbiga och mycket som är påfrestande av olika slag men jag är så otroligt tacksam för det jag har <3 Jag vill alltid ha er fina människor runt mig!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia Pihlsgård

En varm kram till dig från mig : ) KRAAAAAAM

2011-03-19 @ 12:24:09
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är jobbigt när människor försvinner :( Min mammas jobbarkompis dog härom dagen, igår tror jag =(

Kramisar!

2011-03-19 @ 13:09:34
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Malin

Visst är det sorgligt och helt ofattbart.Det händer mycket tråkigheter just nu men förhoppningsvis går vi starkare ur det när det "är över".

Kram på dig!

Malin

2011-03-20 @ 18:19:16
URL: http://allaminarum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0