Energi...

Jösses vad jag är dålig på att blogga men tycker det är rätt skönt faktiskt,, folk jag inte umgås med behöver inte veta vad jag gör - jag är ju en sån person som delar med mig alldeles för mycket av mig själv för att jag tycker att bloggar med bara en bild och super lite text är såå tråkiga - det ger mig inget - men alla är ju olika :) Jag läser väldigt få bloggar just nu! Kommenterar sporadiskt!

Är fullt upp nu med praktik och skola men jag trivs! Tycker det är kul och lärorikt!

Jag är stolt över mig själv - har slutat äta godis, går flera mil i veckan och umgås bara med folk som ger mig energi inte tar min energi! Önskar jag kunde träffa mina vänner oftare men allt har sin tid - det får vi ta igen senare!

Mår mycket bättre och är mycket gladare <3 Skönt!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Är så glad för att du känner att du mår bättre vännen!! :) Då mår jag också bra!!

Längtar till v 44, då ses vi maaaaassor :D



KRAM

2011-10-22 @ 15:47:04
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej Marica!

Vart är du på Vfu nu?..härligt att läsa att du mår så mycket bättre nu <3



Kramar

2011-10-22 @ 21:53:02
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tycker att det är skoj när du bloggar i alla fall ;) Och när du kommenterar också! Hoppas att det går bra med skolan och allt!?

Kramar från mig

2011-10-27 @ 15:28:58
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0