Ditten och datten

En blogg som ligger på is men som jag använder då och då.. Ibland har jag lust att blogga men sedan ångrar jag mig för jag är inne i fasen att jag inte orkar att människor jag inte umgås med ska veta vad jag gör... Tänker att jag ska använda bloggen på annat sätt t ex skriva dagens roligaste händelse eller barnens allt som oftast störtsköna kommentarer om allt och ingenting! Med barn i åldrarna 5, 6 och 9 är det massor med funderingar, tankar och diskussioner som ständigt pågår! Det är så härligt att få ta del av!

Just nu är det mycket frågor om döden... Mycket frågor som det faktiskt inte finns några svar på men jag tycker att det är utvecklande för barnen att få tänka och ha egna hypoteser om vad som händer när man dör. Jag är ju fruktansvärt rädd för döden men vill inte smitta av det på mina barn så därför pratar vi jättemycket här hemma - det tror jag är bra för både som liten och stor!  

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Skriv när du känner för det och har lust och tid ;)

Kramis!

2012-02-15 @ 19:31:07
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0