Vår...

Min fina vän Carro <3 Även fast vi bor långt ifrån varandra så känns det som att vi aldrig varit ifrån varandra när vi väl ses! Vänner som man får dela både glädje och sorg med är de bästa! Att man kan både skratta och gråta ihop! Jag vill inte att vi ska behöva gråta ihop men nu är det så... Tack för en fin dag min vän!

Nu när man jobbar så är man ledig på kvällarna och helgerna - skönt!! Och det märks på mina barn att de också tycker det, ingen ångest för att jag egentligen borde plugga vilket gör att jag känner mig lugnare och då blir barnen lugnare! Känner att jag kan njuta mer av livskvalitén nu!

Önskar att jag hann att träffa nära och kära oftare men nu blir det vår, sol och ljusare och då blir alltid livet lättare och man blir piggare!

Nu ska jag städa vår altan, grabbarna är ute och spelar fotboll :) :) :) Vårtecken för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Visst är det härligt med vänner : ) varm kram Sofia ps. var jobbar du nu? ds.

2012-02-26 @ 19:58:04
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Alexsandra

Kram på dig!

2012-03-03 @ 18:30:16
URL: http://antligenmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0